vineri, 3 august 2007

Spui cuvinte mari care trebuiau spuse "ieri" ...

:( mi'am dorit ... si'mi doresc ... si ti'am spus: atunci cand o sa suferi o sa fiu langa tine ... sa te vad ... sa ma uit cum plangi, tipi, ceri ajutor ... cum stai ghemuit, fumezi tigara dupa tigara ... cum te uiti la mine fara sa poti scoate vreun cuvant ... sa vad cum incepi sa vorbesti singur ... si sa'ti strigi ca ai fost un bou ... un cretin ... un tampit ... ca iti doresti sa fii primit atunci un glonte de 9 mm in cap ... sa'ti fii dorit sa nu fi vazut "asa...ca o umbra" ... sa fiu langa tine cand regretul ca te'ai nascut ar atinge apogeul...


si cu toate astea ... desi as putea sa te privesc in ochi in momentele de mai sus ... si as putea sa'ti rad in nas ... as putea sa te iau la mistho in momentele alea ... si cu toate astea... cu toate ca lacrimile tale mi'ar unge sufletul de atata jeg ... ca fata ta in palme tinuta mi'ar da satisfactie , cu toate ca te urasc si vreau sa te vad ... sa te vad neom ... caci mereu ai avut un orgoliu imens... si cu toate ca mi'am dat seama cine esti, cum gandesti de fapt tu ... cu toate astea ... desi am reusit sa te descos si cos la loc ... desi u crezi ca eu nu sthiu nimic despre tine ...si ...


... desi ... te'am urat, te urasc, si te voi uri ... imi doresc sa nu'mi dai ocazia sa ma simt implinita.