joi, 20 septembrie 2007

Oare tot ce e imposibil sau interzis atrage mai mult decat un lucru obisnuit???

Am un mare gol in stomac ... de dimineata! imi place senzatia , dar ma sperie. :-s nu dezbat subiectul din motive personale. ["Didy'le" probabil ca sthiu]. insa intrebarea de mai sus ma freaca de dimineata pe ridiche ... e obsedanta chiar ... in principiu da... dar de ce mintea umana nu poate alege?! ca aici nu mai vb de suflet,inima... ci de creier?! ultima speranta, ultimul lucru: creierul, in care imi puneam baza in aceasta situatie, m'a lasat si el.

Altceva, a inceput si scoala si maine am test la fizica... m'am chinuit eu sa invat vreo 5-6 pagini de caiet studentesc... ceva, ceva tot am reusit! Oricum, astia din Sincai au innebunit ... au inceput sa predea de marti cate 5 pagini... au intrat in noi din prima zi ... ma mir ca nu am facut ore si luni. /:)

Mai nou am aflat ca elevii nu au voie sa bea cafea.La mine in mult iubitul liceu, Sincai, ne'au bagat la bufet dozator de cafea. Bine inteles ca la ora 7juma am fost acolo, cu banii in mana si am cerut mult asteptata cafea ... mi s'a spus simplu si in sictir: NU! ... si vine intrebarea pe un ton rastit ... [cu ochii lipiti de somn] : isteric: DE CEEEEEE??? ...am aflat ca directorul nu da voie ... mi'am pus aceeasi intrebare: de ce???? bine ca se vinde cola in prostie, care mai are si E'uri pe langa cofeina ... dar cafea NU! mi'am luat un cappuccino cu ciocolata calda... si m'am resemnat. Oricum, inca nu inteleg ... asta pe langa faptul ca cei din primul schimb nu beneficiaza de merdenele ... noi suntem mai fraieri ... pauza mare nu ... DE CEEEE??? oare am voie sa intru in liceu cu sticluta cu interzisa cafea??? sau si asta e interzis??? in curand o sa'mi interzica sa mai ies in curtea scolii ...