sâmbătă, 15 septembrie 2007

Fericita ...

bha... bha... sunt fericita bhaaa... azi a fost o zi perfecta cum de f mult timp nu mai avusesem... ma credeti ca imi vine sa plang de fericire!? Ciudat ... ce mult imi doream o zi ca asta... fara stres... fara... nu sthiu... dar a fost perfect ... perfect! si nu in comparatie cu celelalte zile ... ci pur si simplu : PERFECT! nu'mi vine sa cred ca am ajuns sa spun si eu asta ... dar ... Lara ... Laura ... Lala ... azi a fost fericita! :X:X:X maine ... sper sa fie tot la fel ... avand in vedere ca tooooata noaptea o sa stau cu persoane dragi ... sper ... :-s vreau sa mergem pe undeva... ultimul week-end din vacanta ... trebuie distrat si el ... :D vaaaaiii ... imi vine sa urlu de fericire ... si credeti'ma ca nu mi s'a intamplat ceva special ... numai ca... azi nu am stat deloc suparata... azi am ras cu pofta ... azi am zambit si nu fals... azi ... azi ce pula mea... : RESPECT! nici nu stau sa ma gandesc ce m'a facut intr'adevar sa fiu asa de vesela... nu vreau sa ma gandesc ce s'a intamplat azi in special ... vreau numai sa savurez starea asta ... SUNT FERICITA BHAAAAA!

1 păreri:

Anonim spunea...

Nici nu stii cat ma bucur:) ptr tine.Meriti asta:).Sa ai parte de multe zile de acest gen de acum inainte!!!


Love,
Rina