duminică, 14 octombrie 2007

Cine e de vina???


Odata in plus
Ti-am mai spus
ce nu era de spus…

Te faci ca nu vezi,
Te faci ca nu crezi,
Ce vorbesti ?
Hai arata-mi cum pot fi mai bun…
Invata-ma ce sa spun,
Cum sa spun…
Hai arata-mi cum…

Fara tine nu pot fi mai bun,
Nu pot fi la fel…
Nu pot fi in nici un fel,
Fara tine nu pot fi in nici un fel…

Caci vreau sa stiu cum…
Vreau sa stiu cum pot fi mai bun
Hai arata-mi cum sa ma-mbrac
Sa iti fiu tie pe plac…
Cum ? Cum sa fac ? Cum sa ma imbrac ?

Haide spune-mi cum,
Spune-mi cum vrei sa fiu…
Vreau sa stiu cum !
Hai arata-mi cum sa fiu mai bun !
Ce sa mai fac,
sa-ti fiu pe plac ?
Hai arata-mi cum…

Spune-mi cum,
spune-mi cum vrei sa fiu,
vreau sa stiu cum !!!
haide spune-mi ca nu sunt nebun !
Pot fi mai bun ! Pot fi mai bun !
Haide spune-mi ca nu sunt nebun…

Ma fac ca nu vad
Ma fac ca nu cred
ce vorbesc ?
Dar cat o sa pot fi asa ?
Cat voi mai putea sa ma prefac ?
Sa ma prefac…

Caci vreau sa stiu cum…
Pot fi mai bun…
Vreau sa stïu cum…




... joi sunt acolo... ador starea asta ... fug de acasa ca sa fiu acolo... daca la placebo nu am fost, macar lasati'ma sa fiu fericita la ocs... va rog :X:X:X:X nu'mi doresc nimic mai mult... decat cum sa fiu mai bun ... acum as scrie toate versurile de la ocs... tot... tot... vreau sa fiu acolo... chit ca o sa fie joi ... vad eu cum fac ... imi doresc mai mult ca orice...



Aseara m-am facut iar praf
Cred ca e cazul sa ma trag pe nas
Poate am exagerat
Dar nu eu sunt cel vinovat

Eu recunosc: imi place sa'mi fac rau
Ma pregatesc pt ce e mai greu
Eu ma cunosc prea bine,
Dar noaptea asta nu este de mine
Nu este de mine
Nu este de mine

Daca ploua ma imbrac in alb,
Daca e vineri nu mai pot de cald.
Port ochelari de soare
E luna plina
Cine e de vina?

Azi iar o sa imi fac de cap
Nici nu mai cred ca o sa scap
Poate c-am exagerat,
Poate am stat prea mult in cap
Da' cine este vinovat