duminică, 14 octombrie 2007

ce'mi place cand ma anunta calculatorul ca primesc un mesaj ...

cand ma minte un mesaj ... cand un mesaj ma face sa zambesc ... cand un om ma face sa rad ... cand cineva ma face sa sper catre ceva mai bun... cand ... cand da... cand raaad! cand sunt fericita .... cand sunt fericita in prostia mea. Cand cred in prostia mea. Cand sper in prostia mea ... cand speranta mea e vie... cand cred mha ... Sunt mult mai tare decat voi ... sunt peste voi cu mult... mult ... si cum spunea cineva... sa stiti ca desi par slaba in fata voastra,viata mi'a aratat ca asa trebuie sa par ... si atunci cand sunt atacata, cand sunt pusa intr'o situatie mai grea, atunci sa ripostez ... SUNT FERICITA BUEY! sunt ... sunt altfel azi ... sthiu ... sunt proasta ... si'mi place sa o zic in gura mare... atata timp cat am un zambet pe fata ... :)

I would call you up everyday Saturday night
And we'd both stay out 'till the morning light
And we sang, "Here we go again"
And though time goes by
I will always be
In a club with you
In 1973
Singing, "Here we go again"

1 păreri:

Anonim spunea...

Hehe..ceea ce faci tu se numeste "a lua viata la mishto"! Si o faci foarte bine;))!Bv tie!Numai ca ai grija ca nu cumva sa te ia si ea pe tine...fii pe faza;).



Love,
Rina