joi, 11 octombrie 2007

A existat odata un om care statea in fata unei oglinzi si vedea in ea o alta imagine la fiecare secunda ...


De la un timp ... parca toate merg mai bine ... nu stiu de ce, cum ?! ... desi nu pot sa spun ca sunt fericita sau "numai un zambet" ma simt parca altfel. mai ... usoara?! nu pot sa definesc ce simt acum! acum 2 zile am fost f fericita si am lasat sa se vada asta . Deja parca se crease o panica in jurul meu, fetze mirate... intrebari: "esti foarte fericita sau foarte nervoasa?" [da... pt ca eu de obicei reactionez la fel in ambele situatii] ... era ceva gen "penibil sau doar fericit"? [reclama mascata]... marti parca trebuia sa eliberez o energie nefolosita de mult timp ... si ... trebuie sa mai lucrez la treaba asta ... ca mi'a placut prea mult sentimentul! :X bine ... sincer vorbind, grupul nefericit al fetelor din ultimele doua banci, stiu ce s'a petrecut ...daaaaar... imposibil sa fii fost doar atat ... :)) imposibil ca starea mea de bine sa fii fost cauzata doar de acel ? "nimic" ? eh ... ahaha ... " si ... cine mai vine la bal ..." .... "x, y, z ..." ... "aaaa... merci... deci vin destui" :))) [cine stie cunoaste] :))
... acum ma bag in pat ... am unghiile galbene, parul drept ... si maine poate reusesc sa ma trezesc mai devreme, pe la un 6, ca sa ma machiez si eu, si sa nu ma mai duc la scoala cu somnul pe fata ... sa fiti fericiti si iubiti bueeeeey ... ! :X:X:X:X