vineri, 12 octombrie 2007

hmz ... nu stiu de ce "Rina" imi suna cunoscut ... am mai auzit porecla asta din gura cuiva ... cred ... probabil e "un alt vis" de'al meu ... ai spus ca ne'am cunoscut candva, si ca nu am fost noi "cei mai buni prieteni"... ?! sincer ... as vrea sa stiu cine imi citeste blogg'ul si'mi spune ca nu mai sunt aceeasi persoana ... de ce zic asta? pt ca probabil trebuie sa nu mai fi vb de f mult timp, pt ca eu sunt aceeasi ... cu mici scapari ... sau cu mai multe trairi ... ! :*

1 păreri:

Anonim spunea...

Hihi;)), Rina este un personaj dintr'o carte;).De fapt, ai sa razi, ptr ca numele meu nu are nici in clin nici in maneca (scz cacofonia:">) cu pseudonimul. Intr-adevar...poate ca ai dreptate,poate ca ai ramas aceeasi...sau poate totusi...pe vremea cand te cunosteam eu nu sufereai in public! Si cand zic "sufereai" nu ma refer la "fitze", ci la adevarata suferinta. Intotdeauna ai dat impresia de intangibila...indestructibila...adica...eu cel putin te vedeam asa...Iar acum, cand te vad ca suferi...imi da o senzatie neplacuta...nu stiu cum sa ti'o explic,sincer...Poate ca totusi eu nu cunosteam aceasta latura a ta, asta inseamna ca erai in avantaj, insa acum,tu singura faci ca slabiciunile tale sa fie evidente...De aceea am spus ca te'ai schimbat.
Cat despre adevarata mea identitate...poate ca ar fi bine sa nu mi'o dezvalui inca. Daca tu spui ca nu te'ai schimbat,poate ca atitudinea ta ar fi si ea neschimbata...asa ca,de ce sa stric?Imi place mai mult asa:)
Ai grija de tine.Astept raspuns.


Love,
Rina