miercuri, 21 noiembrie 2007

"ipocrizia... spunea...
Iti dai seama de greselile tale?Incepe sa iti para rau de ce ai facut,nu?Incepi sa te uiti inapoi."
Gresit ... nu ai inteles postul . Bine'nteles ca nu aveai cum sa'l intelegi pentru ca nu stiai la ce ma refer ; era vb de ce se intamplase cu o zi inainte.si nu era vb de un regret, sau de o parere de rau... daca m'ai cunoaste bine [cum sincer, nimeni nu a reusit, si nici nu va reusi ;) ] ai fii aflat pana acum ca nu stiu ce e aia regret ... intr'adevar... m'am uitat de multe ori inapoi ... dar nu spre chestii pe care le'am facut, ci spre oameni, locuri, sentimente. si nu stiu inca daca nu am regretat in viata pt ca "sunt facuta de asa natura sa ii fut pe toti in gura" :) sau pt ca sunt prea tare si am trecut prin prea multe, incat... sincer, tot imi e cunoscut... si nu mai am putere sa plang sau sa sufar pt ce? si daca as fi facut ceva atat de regretabil, nu as fi suferit ... pe principiul : ca nimic nu mai poate fii schimbat... si atunci ar deveni pierdere de timp. oricum, in postul ala nu era vb de niciun regret ...[nu tin acest blog ca sa mi'l citeasca cineva anume, nu traiesc din asta ... scriu cate un post cand am ceva de zis, astfel putand sa ma descarc ... si de aceea nu incerc sa scriu in asa fel incat toata lumea sa inteleaga ... numai eu sthiu exact la ce ma refer ... de asta iti si inteleg commentul ... nu stiu de ce,dar mi se pare ca am citit satisfactie in comment'ul tau?!?!?! :D ;) ] sper ca te'am lamurit ... nu ca m'ar interesa sa ma intelegi ... oricum ar fii imposibil!