marți, 20 noiembrie 2007

Si'am incalecat pe'o sa, bla, bla...

Nu pot sa incep cu "A fost odata ca niciodata", pentru ca astea se termina cu "Si'au trait fericiti pana la adanci batraneti". Mai e si un cal maro, care'i din alta poveste.
si ... sa incercam sa gasim si partea buna: miroase inca a Armani - Acqua di Gio ... acest fenomen ia amploare: hai sa inflorim putin adevarul... sau daca nu e niciun adevar... hai sa incercam sa facem noi unul... pe principiu: daca dragoste nu e , facem... in varianta negativa ! serios... chiar nu sthiu ce sa zic ... e un fel de pula mea. [K-gula si Dj Undoo - doare oare? ] .

E ciudat ca povestea se termina azi prost ... ranjete de hiena beata, priviri de liliac turbat... parca tot liceul s'a trezit azi din amorteala. toti au pe buze un "oops" sadic ... toti te privesc luuung si batjocoritor . Dar oare, voi, voi astia... stiti ce simtim sau ce am simtit? oare voi stiti cum e sa te hranesti si cu alte lucruri decat cu trairile altora? oare voi stiti cum e sa traiti pe pielea voastra un necaz, o bucurie sau un nimic? voi stiti ce vreti sa fiti, unde vreti sa ajungeti? voi oare chiar stiti de ce ati trait pana azi, sau de ce o sa traiti si maine? oare pt asta? ca sa manjiti tot?! va veni momentul cand voi veti fi in locul nostru ... si atunci o sa'mi vedeti toti dintii ... si nu ... nu m'a afectat deloc... ba chiar ma distreaza... eram afectata daca omul care m'a privit in ochi isi schimba parerea despre mine ... bine... daca si'a format'o . Nu sthiu ce sa va zic... mi'e doar mila de voi ... e trist sa traiesti de pe urmele altora ... si sa vrei sa te mai si afirmi. Si mi'e scarba de cei care ma tot pupa in cur . alooo ... de unde ati venit frate ...? sincaistii au iesit din barlogul lor si s'au pus pe barfa!

si poate imi pare rau doar de un singur lucru... ca ziua de duminica a fost pierduta si am folosit'o doar ca sa ascult in disperare Placebo si Ocs ... ca sa incerc sa ma deconectez de cele intamplate!
ocs : "nu va mai puteti opri din ras, nu ne mai putem opri din plans"