duminică, 16 decembrie 2007

Abominabil ...
... fuge pionul ca un nebun ...


Ma inteapa inima ... ingrozitor!
Mi'e si somn ... dar nu puteam sa ma culc fara sa ma descarc ...
Ascult La familia si spun atat : nu e foarte frumos sa il vad dintr'o masina,la 7juma dimineata ... cum nu e prea fumos sa trec pe langa el si sa nu zica nici unul nimic ... bine ... nici nu as vrea sa se mai zica ceva ...
Vreau sa mai zic ca mi'a fost scarba de 2 persoane azi ... dar una mi'a provocat sila ... si nu am vrut sa arat asta ... cred ca am si reusit ...
... dar tot nu pot sa trec peste asta ... buey, dar ce scarba ... groaznic ...
... si ... azi m'am simtit putin ciudat ... mi'e putin tarsa de tot ... mi'e sila de tot ce ma inconjoara ... nu mi'e frica decat de un lucru: sa nu ma ia lumea de proasta ... pt ca mereu am crezut ca atata timp cat eu stiu ce gandesti ... nu ai dreptul sa ma iei de proasta ... gresit ... pt ca u in prostia ta ... la fel o sa gandesti ... biluta neagra pt tine!

... si tot mi'e scarba de tine !

:::de abia astept vacanta ... azi am aflat un mic amanunt care m'a socat ... am fost atat de socata incat mi'am aprins o tigara... am baut putin vin ... si am inceput sa rad isteric in fata monitorului ... de parca nu ar fi fost de ajus, am inceput sa sar ca o nebuna prin camera si sa ma agit ca intr'o cusca ... poate pare ilar acum... dar mie nu mi s'a parut pe moment... e inca infricosator!