marți, 4 decembrie 2007

Hai spune ceva, aseaza'te pe canapea...Hai bea ceva,aprinde'ti o tigara, pune'ti o cafea!
De ce nu vorbesti?




**de ce trebuie mereu sa va suport?
**de ce intrati incaltati in viata mea si pretindeti ca nu s'a intamplat nimic?
**de ce credeti ca tot ce mi'ati facut nu se va intoarce niciodata asupra voastra ... ?
**de ce imi zambiti fals si credeti ca eu nu imi dau seama?

**cum aveti tupeul sa ma priviti in ochi?
**cu ce drept imi cereti sa ma opresc cand eu nici macar nu am dat startul?
**de ce judecati inainte sa vedeti cum e sa te aflii in postura de inculpat?
**de ce nu va spalati in fiecare dimineata pe fata plina de flegme?
**de ce credeti ca tot vi se cuvine cand voi nu ati oferit nimic?

*de ce crezi ca ma comport asa?
*de ce crezi ca mai am inca putere?
*ce crezi ca ma face sa spun tot ce spun?

Ti'am mai zis: da'te dracu, imi rupi inima'ti rup capu'!

*de ce crezi ca spun : "te iubesc"?
*chiar crezi ca te iubesc?
*nu?

***nu mai vreau sa iert ...
***nu mai vreau sa irosesc vorbe ...
***nu mai vreau sa vad unele persoane ...
***nu mai vreau sa am incredere vreodata in cineva ...
***nu vreau sa ma mai consume lipsa de incredere ...
***vreau sa am ca pana acum, incredere numai in mine, pt ca asa cred eu ca e sanatos ...
***nu vreau sa ma mai atingi ...
***nu vreau sa te mai vad zambind fals ...
***nu vreau sa te mai crezi interesant ...
***vreau sa'ti incepi fiecare dimineata cu aceeasi propozitie: "nu'ti subestima adversarul" ...
***vreau ca urmatoarea sa nu pateasca la fel ...
***vreau sa simti ce simt si eu ...

*nu mai vreau sa ma trezesc in fiecare zi la 7 dimineata ...
*vreau sa nu'mi mai fie lene sa ma demachiez seara ... ca sa nu ma mai trezesc un mic monstruletz suvitat [problema veche]
*vreau sa scoata de pe piata: "Fata'n fan" ...
*vreau sa ma sune ...
*vreau sa nu mai aberez ...
*vreau sa il vad ...
*iar vreau sa nu mai aberez ...
*vreau beau o bere fara sa ma pisi 5 ...
*vreau sa nu ma mai streseze fizica sau informatica ...
*vreau sa existe soare in fiecare din diminetile apucate ...
*nu vreau sa mai cred vreodata in vorbele tale ...
*nu vreau sa mai trec prin tot ... desi, daca va fii nevoie o sa o iau de la capat ...
*vreau sa rad ...
*vreau la mare ...

*vreau sa iasa frumos revelionul in Bulgaria ...
*vreau sa beau o cola rece, la cutie ...

**nu vreau sa am momente dese cand ascult veritasaga ...
**nu vreau sa ascult ... si sa'mi aduc aminte de tine ...
**nu vreau sa mai existe melodii care sa'mi aduca aminte de persoane care au trecut prin viata mea ...
**nu vreau sa imi fie reamintite unele clipe si prin reclame ...
**nu vreau sa cred ca oamenii ca tine se pot si schimba ...
**nu vreau sa ma iubeasca cineva asa cum ai facut'o tu ...
**nu mai vreau sa iubesc pe cineva asa cum te'am iubit pe tine ...
**nu vreau sa mai pierd nimic in viata pt un nimic ...
**vreau sa invat din nou sa visez ...
**vreau sa cred iar in speranta ...
**vreau sa am pt ce spera ...
**eu chiar vreau sa uit ...
**eu chiar am luptat ...
**eu am pierdut lupte ...
**eu am invins ...
**eu mi'am invins umbra ...
**eu chiar am crezut ca se mai poate face ceva ...
**eu am sperat la dimineti friguroase cu aroma de cafea fierbinte si vin ...
** ... fumand pe geamul din bucatarie ...
**eu chiar nu mai cred in nimic ...
**eu mi'am facut griji ...

*eu nu am crezut ...
*eu am simtit ...
*eu am vazut ... nu mi'am inchipuit ...

***nu credeam ca o sa iasa asa ...
***nu zic "prost" ... dar nici "roz" ...
***nu e "negru" ... dar nici "bine" ...
***frumos? unde?
***gri? de ce?
***plangi? foarte bine ...
***incercati sa va introduceti in vocabular verbul: "a asuma" ...
***incercati sa aveti incredere numai in voi ...

*ai dreptul sa renunti ...

[cam asa ceva ... sau chiar mai mult]