duminică, 2 decembrie 2007

Suntem incompatibili cu adevarurile spuse pana la capat...

[Mai am un sfert de pahar de Grasa ... si ascult Verita ...]
Nu e parere de rau si nici urlet ... as fii vrut sa iasa altceva ... a doua zi spun: "a iesit ok ... dar se putea mai bine" ... sthiu ca zodia mea ma face sa fiu asa [in zodii mai cred si eu] . nu e tocmai rau sa'ti doresti mai mult... asta ma face sa reusesc probabil in tot ce'mi propun, insa in cazul de fata ori mi'e lene sa'mi pun mintea la contributie, ori nu vreau cu adevarat ... dar ... nu e prea placut sa te trezesti a doua zi, cu o durere de cap, dupa un cosmar pe care l'ai trait in somn si sa'ti spui: "ar fii iesit altfel daca" ..." as fii vrut sa spun asta ..." ..." nu am putut sa'i spun ce am pe suflet ... " ... si ajungem la aceeasi prb ...: nu pot sa spun ce am pe suflet ... insa ... aceeasi chestie am patit acum 3 zile ... si mi'am zis: "la ce folos? de ce sa imi irosesc timpul sa spun ce gandesc cuiva caruia nu'i pasa?!" ... oricum tot atatia draci imi fac... oricum tot la fel d mult o sa ma tina dracii ... oricum o sa ma doara stomacul ... plm ... mai bine lasa!

M'am saturat de tine ... e atat de evident tot de la un timp ... si ador sa fac pe proasta ... sa rad de voi ... sa ma uit la voi si sa ma minunez... sa vad ranjetul ala fals pe fata voastra ... pupincurismul care zace in voi ... cum aveti voi impresia ca sunt o fraiera si ca voi sunteti cei mai tari ... mi'e lene sa va spun ca nu as da nicio flecma pe voi ... mi'e lene sa va spun ca in fata mea sunteti niste oameni egali cu 0... [retractez: daca nu as fi eu ar fii altii mai rai] si cu toate astea ... as fii vrut sa iasa altfel ... mi'e dor de cateva persoane ... dar atat timp cat ele nu suna ... nici eu nu o voi face ... si daca suna ... poate nu au cu cine sa iasa ... daca suna poate ... poate nu au ce face! ["e greseala, nu?"]["vorbeste'ma pe la spate voi fii plin de bucurie... imi dau seama de fapt ce inseamna prietenie"][V.S. - Nu'mi pasa] nu sthiu ... am o stare de cacat ... azi m'am simtit asa bine ... pana sa primesc un mesaj si sa vad niste poze ... as fii vrut sa iasa altceva! mi'e dor de tine ... de tine si de tine ... dar nici atat ... pt ca ma gandesc ca am simtit ce e aia dor cu adevarat ... acum inseamna nimic ce simt [mereu am facut comparatii] ... ce dragut ... si tie iti place melodia aia? ce chestie ... si mie mi'a trimis'o ... si tie .... si mie ... uof ... :))) imi vine sa rad ... dar sincer ... nu e rasul meu :) si cu toate ca spun ca de cele mai multe ori as fii vrut sa iasa altfel, nu sunt dezamagita... pt ca nu imi inchipui cum o sa fie ... am o problema cu chestia asta ... incerc sa'mi dau seama de ce m'am bosumflat ... ca ma simteam chiar bine ... seara petrecuta cu ai mei ... o seara de vis ... si mi'e dor sa te vad ... dar de la distanta ... sa nu'ti vorbesc... sa nu te salut ... sa nu ma vezi ... sa fii undeva departe ... sa ma uit la tine ... sa rad ... si sa plec ... si ... sincer ... nu sthiu despre cine vb... parca mainile scriu singure ... ciudat ... /:)

Sanatoriu

[Nu ştiu dacă îţi vine să crezi, iubite, dar pielea mea nu e ţesută din raze de lună cum credeam.
îţi scriu asta de pe banca unui sanatoriu pentru inimi bolnave şi minţi vindecate.
se pare că aici e boala cea mai comună din lume, când inima se bate cu mintea.
sau tu cu mine.
m-au adus aici şi nu simţeam nimic, nici foame, nici sete, nici mirosul tău nu-l mai simţeam pe palme, sau în păr.
am încercat să strănut sau să casc dar îmi lipsea motivaţia.
iubite, îţi spun, aici se suprapun lumile şi mă invadează tiptil - tiptil, cu paşi de degete leneşe pe coapsele mele.
aşa a fost ultima noastră amiază, când răsturnasem culorile-n cuvinte şi cuvintele în noi.
mi-e bine şi altfel aici.
nimic nu mă doare.
nu mă mai doare nevoia.
îţi scriu rândurile astea de pe o bancă albă, dezinfectată zilnic cu câte un nou pacient.
în parcul ăsta n-am fost, nici nu vom merge vreodată, în loc de copaci sunt multe cruci şi mult rece şi mult alb.
aş colora şi sanatoriul ăsta, dar am vărsat culorile în noi.
te sărut, iubite, nici buzele mele nu-s ţesute din lună.
să nu-mi vii aici, îţi spun cum îmi spuneai şi tu :
Să nu-mi fugi niciodată.]
[...Mi'e dor sa iubesc ... ]