marți, 15 ianuarie 2008

[Era mult prea puternica si incepuse mult prea devreme. Nu era drept.]

Mda ... am un litru de cola la bord ... stranut, ma doare capul, ma ustura ochii. o noua raceala? dracu sa ma ia ...

Din ciclul: au fost si zile mai bune ... tin sa precizez ca a fost o zi dementiala ... de la faptul ca am dormit doua ore [mate, economie] cu capul pe banca si dupa aia m'am trezit cu un mare semn rosu pe frunte... ca am trecut la fizica [:D] pana la faptul ca maine trebuie sa trec la chimie si eu nu am invatat nimic ... avand in vedere ca am baut 1 l de cola, probabil ca o sa am muuult timp la dispozitie ca sa mai citesc ceva... dar ... NU INTELEG NIMIC ... si uite asa stau si frec menta pe blogg, pe mess ... [pe mess stau si ma uit cine mai intra ... ca si asa nu am chef sa vb cu nimeni]. Fumez ca un turc ... as vrea sa beau o bere ... dar ... mai bine cola... [nu mai suport; e a 5 oara in 3 ore cand imi intra fum in ochi x(] .

Vreau sa plec la munte vineri :X:X asta daca trec la chimie, ca daca nu, sunt convinsa ca nu o sa mai am niciun chef ... [ma usuca si pe mine cineva pe par??? /:) mi'e lene] ... mda ... halal zi ... halal viata ...

Si din ciclul: "sexulet, sexulet" ... am avut parte de un mare frig, mare cancer in Bucur, alaturi de 'ubita mea dD ... mic ... ca atunci cand era Didy mare, nu'mi era frig ... fiecare cu problemele ei ... ["sa'mi sara ochii din cap ... oriunde ... si aici ... "] valabil pt aman2 ... si acelasi gand sinistru: "ce ar fii sa dispara toti de pe planeta asta si sa ramanem numai noi doua?" ... cred ca o sa ajungem pe Discovery la crime: "cazul celor doua demente disperate" ... "oare o sa vina vreodata si la noi un print pe un cal alb?" :)) in alta viaaaaataaaa ... ca m'am resemnat ... :))) la manastireeeee cu noi ... acolo o sa fim numai noi 2 si pustiul ... :))