joi, 17 ianuarie 2008

Nu imi cer iertare ca vreau altceva ...

eu ... el ... si noi doi!
De ce minti ...? de ce? de ce te caci pe tine la orice faza? "Spui cuvinte mari pe care nu le intelegi ..." ... de ce? de ce sunt asa ? de ce din cauza ta? de ce trebuie sa dau vina pe tine? de ce ai plecat? de ce nu ai avut incredere? de ce minti? de ce spui cuvinte aiurea? de ce ? de ce, ce? acum e randul meu ... mi'e rusine ... am crezut atatia ani in tine ... atata timp = cu minciuna! si acum mai am cosmaruri din cauza ta ... si acum ... acum … acum …

Sthiu … ma vad singura … mult de acum incolo … [sau pt. unii, ca sa inteleaga „in colo”] … e greu … e f greu … mereu problema asta … mereu … mereu … ia sfarsit … reapare … in functie de psihicul meu … dar niciodata nu dispare de tot … mereu e prezenta [ca sa intelegi: Vicii]… „sper ca n’o sa fiu eu” … si nu … nu e vina ta … e vina mea … ca m’am lasat dominata … ca am invatat de la tine … ca am acceptat multe … ca am suportat multe … ca am sperat alaturi de tine … simte’te bine in pula mea … razi in pula mea … sa vad ca iti rade fata … sa vad ca te caci pe tine de ras … sa vad ca ti’e bine … macar nu mai minti cu fatza aia de „mironosita proasta” … RAZI! … razi futu’te’as in gura! Esti tot ce nu’mi doream sa fii … eu ipocrita? Eu? Atunci u ce plm esti? Fals … fals … 1 an si 2 luni in plm … atat … atat … pt ce? Pt nimic? Doar ca sa invat sa lupt? Doar ca sa dau piept cu viata la varsta asta? Doar ca sa deschid ochii? Sper ca fiecare lacrima de’a mea … sa te arda pe obraz … una cate una … zi de zi … poza cu poza… sarut cu sarut … iubire cu iubire … „nici nu sti cat de mult te’am iubit” … de unde pula mea vrei sa stiu? Stii mai bine ca mine … roata se intoarce … de 20 de ori mai mult … roata se intoarce … o sa vezi … o sa vezi … si nu iti port ura pt ca inca te iubesc … pentru ca ma jur pe ce am mai sfant … [stii cum e cu juramantul, tu stii cel mai bine] ca nu te mai iubesc de mult … de foarte mult timp … si nu stiu daca te’am iubit vreodata … sincer … nu cred ca te’am iubit … nu cred … hmz … e aproape o certitudine … te urasc … te urasc din toata inima … ma jur … JUR !

Sa stii ... e
lumea cu vise spulberate …


Si vorbind cu ea … mi’e atat de dor de „alte vremuri” … mi’e dor …Vama – Pe sarma… sa cante … vise … vise spulberate … mi’e frica … de tine, de mine, de noi … te 'ubesc … mult … cum nu mi’am 'ubit niciun prieten, nicio prietena … si nu am dorit binele nimanui asa cum ti’l doresc tie … ai grija … si te rog … razi … zambeste … RAZI …nu fals ca mine … fii fericita … cat poti … dar nu asa cum o faci acum … crede’ma … ai incredere in vorbele mele … nu vorbesc aiurea… stii f bine ! T.I.D.


1 păreri:

Anonim spunea...

pe geamul unui taxi inca sta scris T.I.L.