joi, 8 mai 2008

... sunt tentata sa calc tot ... tot in picioare ...

Ce nu te omoara te face mai puternic ... un sut in cur e mereu un pas inainte? bha? da' pana cand ... ? eu am fost aia care a zis ca e mai bine sa ma lovesc acum de "viata" ... ca sa'mi fie mai usor ... ca sa nu gresec mai tarziu cand nu o sa mai existe timp sa repar ceva ... hm ... macar sa fie asa ... sa mai fie timp ... si nu ... nu ma intereseaza ce e in jurul meu ... dar pe ceilalti ii intereseaza ce ii inconjoara si ii fute grija mult si degeaba ... nu as fii putut sa fac nimic fara mizeriile astea ... sau poate ... mereu aceeasi vorba : "las'o asa ... ce va fi va fi" ... cand rahatul e facut pute si daca'l iei cu lopatica ... ;) urat a sunat ... dar alta comparatie nu am gasit ... bine ... nu consider ca am gresit cu ceva ... in viata asta ... nu am gresit in fata mea cu nimic ... dar pt altii, multe din faptele mele au fost si vor ramane greseli ... caci lumea e invatata sa judece din punctul ei de vedere ... si oricat as vrea eu nu o pot schimba ...

[ ... mi'e dor ... ]