marți, 6 mai 2008

Ce caut eu in viata mea? De ce am venit sa'mi tulbur linistea?

O zi ca celelalte ...
... fug de tot ... mi'e teama si sa mai inchid un ochi ca poate cine stie ce visez ... am adormit azi in ora de fizica ... si am visat ... o sa fug si de fuga mea ... ce s'a dat? ce s'a luat? cine a pierdut? ce s'a vrut? am invatat ca poti sa faci orice, dar daca nu ai cu cine ... si pentru cine ... degeaba lupti, iti dai silinta ... degeaba incerci sa scoti capul din pamant ... si acum sunt si mai convinsa ca ... tot ce fac, ar trebui sa fac pentru mine ... si numai pentru mine ... pana la urma, cum am zis si ma repet: tot eu cu mine ramanem si ... si am ramas ... si poate asa o sa fie mereu ... poate vreau prea mult? nu cred ... mereu mi'am pus intrebarea asta ... niciodata nu am cerut "aurul" de pe lume ... nu am cerut nici luna, nici sa ajung in centrul Pamantului.
Poate o sa vreau sa visez din nou !

... nu vreau sa te fur ... doar sa nu te amagesti ... nu vreau sa ma furi ... vreau sa ma lasi sa'ti daruiesc ... [Florin Chilian]