vineri, 10 aprilie 2009

si mi'am zis: "sunt o tampita ... nu am nimic de pierdut" ...

da ... nu am nimic ... nu am nimic si nimic de pierdut ... stii ... uneori ma simt atat de bine ... ca tot ce fac ma ajuta sa ma cunosc ... bine ... stiam ca o sa fiu o "tampita" azi ... si am fost ... dar imi repet: "are cineva de pierdut ceva? " ... mda ... ce prostie ... nu vreau sa ma compatimeasca cineva ... si nici nu mai vreau sa aud de la x'uri ca : " ti'ai denigrat imaginea" ... e nu zau? ce usor e sa vorbesti ... uitati'va la voi ... eu nu am o imagine ... eu sunt ce vrei sa fiu [stiu... e urat ... lucrez la asta]... da' nu asta e problema ... ideea e ca ... nu va mai pierdeti timpul sa analizati tot ce fac ... uitati'va la voi ... [ bitza - vicii ] ... eu nu pot si nu vreau sa judec pe nimeni ... nu am putut niciodata si nici nu o sa pot ... dar de ceva timp mi am dat seama ca e cea mai mare greseala ... psiholog vreau sa ma fac, nu?! in fine ... uite cum sta treaba ... ma judeci ... e ok ... nu ma deranjeaza atata timp cat iti recunosti defectele si imi dau seama ca te'ai judecat destul ... cand o sa ajungi sa te judeci , tu pe tine, o sa ti dai seama ca toata lumea e la fel ca tine ... fiecare cu defectele lui ... nu veau sa ma acceptati ... ci sa ma ignorati ... si nici asta ... mint ... ma doare ignoranta al dracu de mult ... si o recunosc ... e ceva normal ... poate asta ma doare cel mai rau ... si poate uneori nu merit asta ... sau poate uneori nu merit nimic ... uneori doare tot!