marți, 2 februarie 2010

... stia ce greu e fara ea!
... n'am mai scris de o gramada de timp ... si nu stiu de ce fac asta tocmai acum ... nu am mare lucru de spus ... adica ... as avea ... dar ...
... mai am un examen de dat ... nu am nicio restanta pana acum si pot spune ca ma mandresc cu asta [... pentru ca inca nu am primit rezultatele]. Daca nu se uita pe testul de la istorie sa zicem ca as avea sanse sa trec ... am ratat filmarea de la omul cu sobolani pentru videoclipul "inca o gluma proasta" ... lucru pe care nu mi'l iert :D ... o sa ratez si concertul de pe 5 din Suburbia ... pentru ca pe 6 am examen, de la 9 ... nu vad unde e problema ... pentru ca tot nu o sa invat ceva, tot la 3-4 dimineata ma culc si, de nevoie, tot la 6 juma o sa ma trezesc ... dar vreau sa am eu sufletul impacat ... :) vreau la munte ... [shhht ... tocmai mi'am desfacut al 2'lea RedBull ... pus peste Jagermaister] si apropo de J. , am ratat si petrecerea Jagermaister din Deja Vu ... eh ... am supravietuit si fara asta ... ba chiar f bine ! :D sa cante muuuuuzicaaaaa !
... am vazut un documentar pe NG ... si nu stiu cum sa fac sa ma ofer drept "cobai" pentru o posibila "pastila a uitarii" ... am 20 de ani, in caz ca pierd toate amintirile, am timp sa'mi fac altele ... ALTELE AM SPUS! bine ... sunt destul de multe lucruri pe care as vrea sa nu le uit ... dar ... macar 1/2 sa'mi dea ... sa vedem ? se observa vreo schimbare? nu as vrea sa'mi uit parintii, 3-4 prieteni si cum ma cheama ... imi place numele pe care'l am :D in rest ... as putea sa renunt la tot pentru a sterge o amintire ... hmz ... bine ... dar banuiesc ca nu se uita ABC'ul :D si banuiesc ca nu o sa trebuiasca sa invat din nou cum sa merg si ca nu e bine sa'ti bagi degetele in priza pentru ca acolo de fapt nu au zidit porcul in perete, ci poti sa te curentezi si ca furculita se baga in gura nu in ochi ... s.a.m.d. /:) una peste alta ... pastila asta probabil ca o sa ramana la stadiul de "idee" ... pana cand o sa apara asa ceva, singura posibilitate ramane tot un pumn de pastile :)) si uiti si cum te cheama :D