sâmbătă, 6 februarie 2010

Mic ... trist ... aici! :( Nu stiu ce am, dar cert e ca ma simt rau ... psihic! Mi'e asa dor uneori ... de unele persoane ... si nu de prezenta lor mi'e dor ... as vrea sa fie asa cum erau ele inainte ... nu inainte de un moment anume ... ci, pur si simplu, inainte ... mdea ... in primul rand mi'e dor de mine ... dar m'am resemnat cu gandul ca nu o sa mai fiu ca inainte ... repet : pur si simplu, inainte ... dar cu faptul ca oamenii se mai si schimba din cand in cand, nu prea ma pot obisnui! Mi'e dor de el ... dar nu mereu ... sunt si zile cand spun ca e mai bine asa ... bine ... sunt foarte rare zilele cand realizez ca e mai bine asa ... dar ... e bine ca sunt si astea!

2 păreri:

Blindius spunea...

În ultimele zile am tot văzut pe bloguri sentimentul de dor faţă de nişte vremuri apuse,faţă de copilărie,faţă felul unora de a fi,faţă de ''bătrâni'',de anumite acţiuni.Cred că se simte schimbarea anotimpului,chiar dacă e februarie şi încă e frig,şi mai este o lună până la primăvară.Măcar să ne facem şi noi prezentul să fie mai plăcut.

Suflet naiv spunea...

Intr-un text asa scurt ai expus asa multe...