luni, 31 octombrie 2005

cea mai fericita femeie ... ;)


te ... te ... te ... "nu ma face sa iti spun "te iubesc" urasc cuvantu'! ! si in concluzie, te iubesc! mda....poate sa ti se para tragica situatia...dar, pm...asa e! :* pup! mi'a placut mult balu', de fapt, bine, nu balu', ci timPu' petrecut cu el DUPA! :D si, totusi, "hai mhaaa, curaj" ;) auzi mha omule, totusi, sa fim seriosi cand ma gandesc la la tene, ma gandesc la trei lucruri :D trei lucruri noi :D prima oara ... incercate cu tine ... pot sa'ti zic ceva? O FATA CARE TINE LA UN BAIAT NU UITA UNELE CHESTII ... adicaaaa... mai tii minte ce ai zis ? nu, logic! ai zis ca pan' la bal o termini cu EA! :)) hai sa fim seriosi?! ce proasta te'ar crede>>> YO! da, te'am crezut! am avut incredere in tine! pot spune ca mi'e mai bine cu tine acum, decat fara tine! AAAA.... si u acum ar trebui sa te umflii in pene...BINEEEE, iti dau voie, dar nu vreau sa traiesti cu impresia ca "lasa, ca la asta e usor...merge rpd.." loool? ( alias maxx) =)) dar sa sthii ca nu mere :D ... :D dar lasa...era doar o idee! te ... te! pacat ca nu am putut sa stau pan la 5! :)) pup u!

acum ca am inceput cu lucrurile mai importane,sa le zic si pe alea mai putin importante, dar care totusi ma afecteaza!!! ghici cine mi'a dat beep!?? nu sthiu daca din gresala sau chiar a vrut ... ahaaaa///...alex bailar! cand am vazut beep de la "Alex:*" mi'a picat fata,nu mi'a venit sa cred! a fost aiurea! adica, bene, ca eram la masa cu andrei astai alta treaba...dar nu se pune problema sa'i ascund ceva, pt ca tin la el! dar...aici intervine ceva! un ceva... "o ceva" :)) totusi...te te te te te te... =)) trage u concluzia :* ;) pup pt cineva! adica pt tine! iar pt alex bailar, multa multa "bafta"...daca si maine imi rsp la beep, inseamna ca nu a fost un accident! sa vedem...deci, BRB! ;)

DACA PLEC HAI VI CU MINE???? >>> UNDE VREI!!! melodia asta imi aduce aminte de alex, dar sa fim seriosi, acum nu'mi mai aduce aminte de niki un alex :D