sâmbătă, 29 octombrie 2005

mi'e dor de voi!


bey, ce sa zic, el e unu din cei 4 prieteni cu care ne'am distrat la mare yo cu didy! el e tudor! :) ;) nu sthiu de care'mi e mai dor, de el, sau de cocoru? de cristi sau de alina? cu ei ne'am facut veacu prin alcatraz ... eram in fiecare seara la ei sus, si jucam ... sa mor daca mai sthiu cum se cheama jocu' ala; era ceva cu carti ... era frumos! mai ti mainte mey pwla, cand s'a pilit tudor? =)) si a povestit tot Lord of the rings ? cu gnomu' ala mic cat o scrumiera de 2 metri??? si ce mi'a placut , ca daca tudor incurca putin scenele il mai ajuta putin cocoru, asa in sictir :D :)) =)) vai nu pot sa'l uit! am ras in seara aia cum nu am mai ras niciodata! sau cand ne'am chinuit noi nu sthiu cat sa vedem unde au masa? ca sa aflam pana pe cat stau! =)) doamne d'zeule !didy, ce zici? :(( azi am vb cu cristi la telefon...speram sa'mi spuna ca sunt la facultate in sibiu, dar, nu a fost sa fie (eu ma duc sambata viitoare in ex acolo) dar ei sunt in cluj! JEEEEENNNYYYY...ne e dor de voi :(
Oare tudor o mai fi cu alina??? /:) :)) ! si ce daca! bey, cand am vb cu cristi la telefon, imediat mi'am schimbat tonu' vocii si accentu, eram si eu una de a lor :D un gnom mic ! sau caterinca din maxi taxi cand ne'am intors din alcatraz :) cand am facut baie noaptea .... cu cocoru si cristi, la 3 noaptea, si porma ne'am dus cu ei sa luam de mancare! =)) MAI VREAAAAU! nu'i corect!
asta care face niste semne obscene e cristi =)) iar aia de langa el e alina! cu cocoru nu am nici o poza :-s pacat! Pupici 4 all mey!

1 păreri:

dD spunea...

aida tu,treshi in 4 labe pi hol.haida...aida,ca nu asha grotesc...INAINTEEE MARSH!