vineri, 3 februarie 2006

acum ma intreb . . .


acum ma intreb . . . saturn? jupiter, venus, neptun sau mangalia?? sau pur si simplu Sirena??? sau pur si simplu: "pur si simplu"??? /:

Int-o lume,
In care pierd numai eu,
Totul e atat de fals
Esti pacatul meu!
Aminteste-ti cat am incercat
Sa te fac sa mai simti ceva,
Dar tu ai plecat!
Dar azi ma intreb,
De ce oare te-am crezut
De ce am iubit?
Tu nu stii cat m-a durut!
Vreau sa te uit,
Dar sunt prinsa in trecut,
Acum am aflat
Ce mult tu m-ai schimbat!

Nu-mi doream sa simt iubirea
Acum o am in gand!
In final ramane amintirea
Risipita-n vant!
Sunt o straina pentru tine,
Nu ma cunosti deloc,
Dar stii ca ai mereu un loc,
In inima mea!,

Nu conteaza cate vorbe ne-am spus!
Totul e pierdut acum,
Dragostea a apus,
Dar oare cine ma va invata
Sa mai cred si sa fac ce-mi spune inima?


~ deja imi fac planuri pentru la vara!! sa vad cum fac sa plec la mare cu . . . cu el! ma gandeam ca mai sunt doar 5 luni . . . FAC O PARANTEZA :::: doamne cat de putin mai e pana plec iar la mare! nu'mi vina sa cred. a trecut asa greu timpul, dar parca prea repede! asa mai vrea sa te vad, dar mai bine lasa! te voi vedea ... dar mai bine, mai bine da!!! ma gandeam, ca e posibil, sanse de 80% ca in urmatoarele luni, mai exact 5 luni, eu sa fiu tot cu cata! asta inseamna ca eu voi merge cu el la mare!!! so crazy, fuck! with @ !!! :"> no no no! but, ar fi foarte k-lumea sa plec cu el. AH, cate planuri imi fac, asa aiurea! :( e o tampenie! iar imi zboara gandu ::: la km distanta in km timp!!! intelege cineva? nu, nici eu! ca sa plec cu el la mare, implica invatat, invatat, invatat. . . da mha jenny, ca sunt f f proasta, sau asa cum a zis si cata : "esthi doar slaba la invatatura" PLM, in liceul asta de cacat, sunt cea mai slaba, dar nu ma simt deloc rau, pt ca sthiu ca ma voi descurca pe semestrul doi! nu am promovat la mate. M'a lasat cu 4! nu e normal...bine macar ca m'a lasat cu 4 si ca a fost baiat finut ca nu m'a lasat cu 3! ;) ce plm, acum rad, ce sa mai fac, macar privesc partea buna a lucrurilor! :) si sa revenim ....

~ cum ziceam, eu, cu el,la mare . . . ar fi culmea in saturn, sau de ce nu, in mangalia =)) rad isteric, dar nu e rasul meu! pana atunci sunt convinsa ca se vor mai schimba multe ... dar nu pot sa ma gandesc la o probabilitate . . . tragica! desi, sincer sa zic, imi comvine . . . mi se pare atat de frumos sa iesi cu un el sa vezi rasaritu. sau sa stai aproape ingorpat in nisip alaturi de un el . . . sau sa adormi alaturi de un el (bene, ca nici 'ubita nu m'a deranjat :* :X ) si sa te trezesti alaturi de acel el, sa bei un ness, sa fumezi o tigara , sau sa incerce sa te trezeasca dimineata acel el, sa te trezeasca sarutandu'te, si u sa'i spui : "INCA 5 MINUTEEE" . sweet! sa adormi in bratele cuiva! asta as putea sa o fac bine merci si aici in bucuresthi daca ma chinui putin, dar altceva e cand stai pe balconul unui hotel la et. 11, sau pe holul unui hotel! SAU MAI BINE LASA! :-S

1 păreri:

Anonim spunea...

i will not give up on you