sâmbătă, 4 februarie 2006

ma uit si nu vad nimic!


Ma uit la poze . . . si nu vad nimic! decat un gol . . . nu vad nimic! vad prin "acel el" . . . 715!

***

Fumez o tigare si imi dau seama ca pachetul de tigari nu mai seamana deloc cu cel de acum 6 luni . . . imi aduc aminte cum imi rupeai pachetul de tigari pe lateral ! ups, un zambet pe fata fostului copil :) mi'am adus aminte . . .

cînd mă uit în oglindă am impresia
că cineva care stă în faţa mea face acelaşi lucru
trec cu mîna prin păr el nimic
stă aşa nemişcat şi mă priveşte
clipesc intenţionat din ochi
mişc buzele
dau din urechi
el stă şi mă urmăreşte cu un calm ireal
în ochi îi vorbesc despre mine îi povestesc despre viaţa mea
despre moartea mea
îl apuc de nas de urechi îl trag de păr
el – nici o reacţie
atunci eu cad în genunchi şi plîng
el mă mai priveşte cîteva clipe
apoi pleacă aruncîndu-mi peste umăr
„ah fetitzo, plangi, de parcă ai fi unica care nu se mai poate recunoaşte"
(ieşind) încetează!