vineri, 2 iunie 2006


~'~ am sa ma pun in genunchi in fata ta de va fi nevoie!

~ce'a mai urata zi 1...spui cu atata usurinta: "ne despartim", "mai aveai inca putin si..." ... e totul chiar atat de usor la tine? nu mai vreau...nu mai pot sa te iubesc iar tu sa nu simti nimic! nu mai pot sa ma umilesc atat in fata ta! voi sta in genunchi in fata ta daca mi'o vei cere...te voi iubi pana cand soarele va apune pe veci. te voi iubi pana ce data de 1 decembrie va fi scoasa din calendar. te voi iubi pana cand marea ma va chema pe o stanca, si'mi va spune sa sar. pana cand voi sari si voi atipi...pe veci. te voi iubi si dupa aceea. ce nu intelegi? de ce numai eu fac greseli? de ce numai eu patez relatia? de ce mereu sunt vinovata de tristetea ta? de ce nu'mi spui niciodata ce ai? de ce nu sthiu nimic despre tine, iar tu tot despre mine! ?

NU TE CUNOSC DELOC....SI CREDE'MA, CA INCEPE SA'MI FIE FRICA!