luni, 25 septembrie 2006

E un ecou...nu vin...

...sunt eu oare exagerata? exagerez cand spun : [...m'a inselat cu 8...mi'e greu sa am iar incredere in el...] ... sunt deplasata pt ca : [am plecat de la el cand am citit o arhiva in care il intreba pe un tovaras daca poate sa ii aduca niste pizde?] ... oare chiar imi fac multe probleme ... DEGEABA?

*ma panichez f usor de la un timp...
*ma supar f repede...
*gandesc prea mult inainte de a lua o decizie...
*nu'mi pare rau de nimic din ce ar trebui sa mi para...
*urasc sa ma gandesc la viitorul nostru...
*beau prea multa bere...
*fac prea mult sex...
*tip prea tare in timpu' asta...
*vreau mai mult...
*prea mult...
*cred ca...nu sthiu ce...
*am ajuns sa cred ca nu e bine sa cred...
*vreau la mare...la iarna...
*vreau sa mi fac ziua in oasis...
*vreau sa nu mai am atatea impresii...
*vreau sa am ca anu' trecut , vreo 20 de invitati...
*vreau sa nu'mi mai aduc aminte de tine...
*vreau sa nu'mi mai citeasca nimeni bloggu'...
*vreau sa sterg acest jurnal infect care nu'mi foloseste decat sa imi amintesc...
*te vreau...u, cel de acum 5 luni...
*ma vreau cea de peste 6 ani...
*vreau sa pot sa spun si peste 20 de ani: nu am regretat nimic din ce am facut...

**vreau sa vad o stea cazatoare...
**vreau sa'mi pun o dorinta, care desi sthiu ca nu se va indeplini niciodata...
**sa pot sa sper la ea...
**sa pot sa sper in general...
**sa pot sa rad...
**sa nu mai zambesc doar in poze...
**vreau sa'mi torn suc pe o ureche si sa curga prin ochi...
**vreau sa plang vin...
**de preferat o Busuioaca...
**vreau sa pot sa pocnesc din degete si sa ma imbat automat...
**vreau sa ma imbat iar de la un pahar de vin...
**vreau sa ma imbat dupa o sticla juma de vin, nu cum am ajuns, ca ma ridic si nu am nimic...

***vreau sa ma teleportez...
***vreau sa fiu "cobai" pt chestia asta...
***vreau sa pot zbura...
***vreau sa pot merge pe mare...
***sa pot tine o stea in palma...
***sa pot sa strivesc cu ura fluturasul din camera care incearca sa ma futa pe creier incercand sa futa molia...
***vreau sa vorbesc serios...
***vreau sa nu ma mai iau la misto...
***sa pot sa nu vad toti cretinii din fata mea...
***vreau sa pot sa le scuip in fata pe toate domnisoarele cu care m'a inselat...
***sa pot sa zic: da'te'n mata" fara nicio urma de compasiune...
***sa pot sa fac orice fara sa ma mai gandesc daca e bine sau rau...
***sa pot sa'ti fac 3 operatii ca sa poti si u sa fii femeie, jigodie mica...
***sa'ti fac un implant de creier...
***sa pot sa te privesc in ochi...
***sa pot sa te trimit in pizda matii ca poate asa, daca te mai naste'o data vei deveni femeie...
***vreau sa'mi dispara urma de verigheta de la bronz...
***vreau sa ma pot demachia seara cand vin acasa, ca sa nu ma trezesc un mic monstrulet suvitzat...
***sa pot sa mananc piftie...
***sa nu ma mai doara niciodata maseaua...
***sa nu mai am nevoie de dentist...
***sa pot sa imi trag un glonte de 9mm in nas...

[a fost doar un ecou...]

1 păreri:

Anonim spunea...

TE IUBESC!!!