joi, 14 septembrie 2006

Sa te ia dracu...

::: te urasc asa cum un copil poate uri...si tare imi e ca ... ma voi intoarce la tine...azi mi'a fost f bine fara tine...azi mi'a fost bine! azi nu am plans...desi mi'am dat seama ca atunci cand mi'ai spus ca pleci sa duci niste "acte" u de fapt erai cu o tipa...si mi am dat seama ca ma minti si ma inseli la greu! te urasc ... te urasc! Esthi un mare ipocrit...! sa te ia dracu ... pe tine si pe toate "pizdele" tale...la dracu... vreau viata mea inapoi!

[uita'te in ochii mei si zi'mi ca nu ma vrei fiindca iti citesc pe chip dorinta!]


Daca ti-as spune ca mi-ajunge
M-ai strange in brate si m-ai plange
Sau m-ai spune ca sunt las
Ca sunt slab
Ca viata m-a facut sclav
Crezand ca toate astea in loc sa m-alunge
M-ar face sa stau
Sau ti-ar fi totuna
Si privind luna
Mi-ai spune "Pleaca"
Gandind ca daca o sa ai ceva oricum o sa-ti treaca
Asta si sper
Nu sa asociezi numele meu c-o rana
Nu asta iti cer
Daca as putea ti-as da o coroana
Sincer, dar nu pot
Trebuie sa am grija de'ale mele
Am si eu belele
Si tin doar de mine multe din ele
Daca ti-as spunde ca am lucruri mai importante de facut
M-ai crede vreun increzut
Ti-ai da seama ca te-am mintit de la inceput
Si te-ai invinui pentru ca m-ai crezut
Sau m-ai intelege
Si ti-ar parea rau ca nu pot alege
Te-ntreb pentru ca nu stiu
Opreste-ma sau ajuta-ma sa gresesc
Cale de mijloc nu gasesc

Iar daca, daca ti-as spune "Bun ramas"
Oare ai mai, oare ai mai face un pas
Intr-un ultim ceas? intr-un ultim ceas, hey...

1 păreri:

Anonim spunea...

ah eram fericit ca a batut steaua si vroiam sati scriut forta steaua intretimp am citit ceai scris si m-am intristat ai grija de tine