marți, 3 octombrie 2006

["iar ma inseli?"]

Azi nu m'am simtit in stare sa stau la scoala...am stat doar o ora si juma...in ora de romana, m'a trimis profa acasa...ma simteam f rau! de la 14 juma pana la 19 am dormit si l'am visat pe cata ca in fiecare seara se ducea la cate un bairam cu toate fetele din liceu pe care eu nu le suport, si de fiecare data imi spunea ca el nu a facut nimic. Si m'am trezit de doua ori plangand in hohote. Ca dupa'aia, sa ma duc sa mananc, sa am telefonul pe vibratii...eram in sufragerie...a sunat pe fix un baiat si a cerut cu mine; pana sa'mi dea telefonul maica'mea, tipu' a inchis...aflase ce vroia sa afle:eram acasa! pe urma m'am dus si m'am uitat pe mob si am vazut ca aveam un apel nepreluat de la cata si un mesaj: "iar ma inseli?" hai frateeee...asteptam altceva sa ma intrebe: ceva la genu' :iti e mai bine? cum te mai simti?...ma iubesti? plm...orice ! ca dupa'aia sa'mi dau eu seama ca la telefon, pe fix, era probabil un baiat pus de cata sa sune...urasc fazele astea...le urasc...sunt mizerabile...mai ales cand nu e cazu' sa le faca...plus ca...pe urma l'am sunat pe mobil si nu a raspuns...nici pana acum nu a raspuns! Asta e...