miercuri, 12 septembrie 2007

Gulliver in tara piticilor ...

Asa m'am simtit azi ... dar nu sthiu daca m'am simtit un "mic" pitic sau Gulliver. In fata lor ... a "lumii" am fost o pitica proasta ... ma vedeam prin ochii lor si radeam ... radeam si dadeam din picior isteric ... [ah, ticul meu] ... strangeam din dinti ... urlam in sufletul meu ... si ma speriam de mine . Nu sthiu daca e normal sa te simti bine cand vezi ca cineva te crede proasta si cretina ... dar tu sa'ti dai seama ca prostu' nu esti u, ci el ... ah ... satisfactie maxima ... durere ... tipete ... si ... nu e normal sa'mi doresc sa strang un om de gat, nu? si cu toate astea sa ador senzatia?! e normal? nu?! Sthiu ... simt ca trebuie sa'l desfigurez si pe el... si pe multi altii ... pana atunci ma multumesc cu ideea ca sunt peste ei cu mult... si cei care ma cunosc, sthiu cum sunt si cum gandesc!

Azi mi'am dat seama ca la un moment dat am reactionat gresit sau poate era mai bine daca reactionam altfel ... POATE! ... ar fii trebuit sa spun "Da" ... nu "Nu"! ... asta e ... acum stau... privesc, fumez o tigara si ma calmez... oricum ... aceeasi finalitate ar fii avut ... dar macar eram impacata pe deplin cu tot...

cat despre comment ... mi'au dat lacrimile ... nu am mai plans demult... nu sthiu daca din cauza cuvintelor spuse acolo sau doar pt ca trec eu printr'o perioada mai urata si am cedat nervos si am rabufnit ... nici eu nu mai sthiu prin ce trec ... /:) ce sa zic ... ce sa'ti zic?! azi ma gandeam ca ... am nevoie de ceva nou ... "ultra" nou! daca putem sa spunem asa ... nu as vrea sa schimb nimic definitiv... ci pe o durata scurta ... vreau sa vad ceva nou ... nu ma refer ca vreau sa vad fetze noi... ci alte mentalitati ... alti oameni ... extraterestrii daca s'ar putea ... m'am saturat de oamenii care te mint pe fatza si nu'si dau seama ca sunt prosti, ca degeaba te mint ca tu sthii tot... m'am saturat sa vina toti taranii si sa'mi ceara numarul de telefon ... sa mint spunand ca am prieten, iar cel care as vrea sa ma sune... sa ma priveasca doar admirativ... nu da niciun semn de viata sau mai rau ... ma priveste parca doar ca ar avea un interes!mi'am facut o idee preconceputa despre barbati ... poate e bine sau poate nu ... desi ... inclin sa cred ca nu e bine... caci mie mi'e destul de rau ... [sufletul lovit se'nchide in sine, devine sihastru, astept sa fiu ca altadata atacat, devin maestru... (Raku - Nimic de pierdut :( )]

Nici nu sthiu ce plm sa mai zic ... azi am ajuns intr'o tara plina de pitici ... si am simtit ca intr'o secunda as putea sa'i calc pe cap ... a fost un vis... o iluzie... un nimic ... am sperat ca sunt Gulliver in tara unde u esthi cel mai mare ... unde daca mii de omuleti te leaga de maini si de picioare cu franghii, u poti sa scapi ... caci esti puternic... am putut sa fac asta pe moment ... am scapat... dar am ajuns acasa si ... la o bere in fata monitorului m'am legat singura de maini si de picioare ...

Oficial exist!

1 păreri:

Anonim spunea...

Ce dura ai fost acum...Asta e un lucru bun,insa m'ai pus pe ganduri...oare te'ai referit si la mine cand ai spus ca sunt persoane care te iau de proasta si pe care ai vrea sa le strangi de gat?Eu, cel putin nu te iau de proasta...ar insemna o pierdere de timp pentru mine sa stau sa'ti scriu aceste randuri daca as stii ca orice as zice tu te uiti ca curca-n lemne si nu intelegi nimic.Si ti'am spus, e alegerea TA; daca vrei sa te las in pace, nu trebuie decat sa'mi spui.
In legatura cu faptul ca ai plans,probabil te astepti ca eu sa iti spun sa nu plangi,ca totul va fi bine,ca nimic nu merita sa plangi.Nu!Nu iti voi spune asta!In schimb iti spun ca sa plangi e uneori un lucru bun,e uman,e o descarcare,ca si la tine.Dar daca plagi prea des,esti slab...tu nu esti slaba si stii asta.Chiar tu ai spus'o:).
Draga mea,poti fii ce vrei: un simplu pitic,care poate fii calcat in picoare oricand,sau poti fii Gulliver in varianta feminina!Iar daca vreodata niste pitici insignifianti indraznesc sa te lege la pamant,tu vei rupe sforile,pentru ca ESTI PUTERNICA!
astept raspuns,

Love,
Someone Who Cares



P.S.:De azi inainte imi poti spune Rina:*